æntligen ledig

då va man ledig i 2 veckor. JJJJJJJIIIPPPPIII!!!!
gick en stund på stan efter jobb och jag är nog den ända som inte stressar just nu. sjukt mycket folk i stan. springer in och ut i butikerna. är glad att jag inte behöver stressa. har planerat alla julklappar så det löser sig.

grattis martina. hon vann fs på jobbet. vilket betyder att hon har gjort väldigt bra jobb och hon vann två biljetter till latter. så hon och en jobbakompis ska gå ut och äta och sedan gå på en show på latter(latter betyder skratta på svenska)). hon har det bra. hon har vunnit massa resor med jobbet. hur kul som helst. :)




själv ska jag packa och städa.. hmmm vad ska jag ha med mig!!!!
ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: CArin

Men shittes pomfrittes.. Kommer du hem nu, snart!!! KULLLL::::::::: =)



Ju honungsvatten och halstablett brukar funka. Men känner att jag syr om jag skulle försöka dricka det. Passar nog bättre om man har halsont. Men filmer blir det, i mängder ; )

2009-12-16 @ 19:16:35
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0