mini dvd

Igår jobbade jag kväll , så jag va väldigt trött när jag kom hem. Så det ända jag gjorde va och äta och så ett avsnitt på how i met your mother. Sen la jag mig på mitt rum och somnade till F R I E N D S. När jag låg i sängen så hörde jag vänner från martinas rum. martina ser alltid på vänner innan hon lägger sig. Det är som hennes god natt saga. hehe!


Martina har tv o dvd på sitt rum, men jag har så litet rum så jag får inte plats med tv. Så jag har en mini dvd. Perfekt för mig,
Hur gott som helst. vaknade kl 6 innan klockan ringde. Är utvilade för första gången på länge.


dags att gå till jobbet. Idag ska jag ha möte med nya chefen. prata schema osv.

Ha en fin dag .


Kommentarer
Postat av: CArin

shit vilker seriöst jobb du har. seriös chef kanske man ska säga. Möte och schemaplanering existerar inte på vårt arbete.....



Hoppas du blev nöjd med dina nya tider =)

2009-12-09 @ 18:33:40
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0