Massa lek med tindra

Igår blev det inget utgång. Ändrade planer, så vi gick på bio istället. Luft slottet som sprängdes. Väldigt bra! Synd att det inte kommer flera. hade varit kul om det blev som beck o wallander. För det hade varit kul och följa lisbeth.

idag har varit en sådan underbar dag. är ledig, så jag njuter för fullt. Det va en stund sedan jag va ledig en söndag så det är grymt skönt. Att inte vara bakis är oxå ett stort +.

idag tog vi tåget ut till lörenskog och till stor förvåning så fanns det massa snö, för själv så har jag inte sätt någon snö. Det va väldigt mysigt.









idag har vi bakat pepparkaker och pysslat lite och Lyssnat på julmusik och massa lek såklart :)
Det finns inget bättre en att tillbringa sin lediga tid med tindra. Våran favorit person.



Nu ska jag se på film. ha en trevlig kväll. kramis

Kommentarer
Postat av: CArin

Söta lilla prinsessa!!!! Å vilken grymt cool tapet jag skådade i bakrunden!



Kram

2009-12-07 @ 16:13:41
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0