IDOL

                                                          BLIR DET ERIK ELLER CALLE?????
                                     jag diggar båda. Dom har bra røster och kvaliteter som gør att dom  
                                     ær værdiga vinnare båda två.
                                     Detta året får dom gøra två cd skivor. den ena ska vara låtarna från alla fredags
                                     finalerna och den andra blir som vanligt.
                                      vem vill jag då høra mest av? det blir nog calle men blir lika glad om erik
                                   vinner før han har gjort vældigt många bra låt val. 
                                    lycka till...

                                     calle-erik
 ser oxå framemot att se agnes. Tycker hon har grymt bra røst. hoppas hon sjunger någon annan en release me. okej, den ær bra men jag hør den så ofta på radion eller på mtv. så det hade varit kul och få høra någon ny.
Måste sæga att hon ser grymt bra ut. køpte tidningen ELLE før ett tag sedan och jag blev grymt imponerad øver hur vuxen och duktig hon ær. Från agnes i idol till agnes nu ær stora steg.                                      
                I Need You Now, AgnesAgnes Carlsson Elle Sweden 2

hehe nu jag jobba eller jag ska stæda lite och sen ska jag se på beverly hils. hoppas ni sover gott. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0