home sweet home

nu sitter jag ny duschad i lägenheten. underbart! sitter med mysbrallorna och tofflorna som annakarin har gjort till oss. sötnosen.
 idag efter vi har hunnit med att handla och städat lite och dukat till i morgon. Nu kommer snart annakarin och tina plinga på dörren :o). jipppi.

nu sitter jag och tänker lite på vad jag ska ha för nyårs löfte?! varje år säger jag ..DETTA ÅRET SKA JAG HÅLLA DET. tror inte ett års löfte eller ett nyårs löfte är det bästa utan att bara GÖRA det!!! te x sluta röka på en måndag, jag ska börja träna på måndag, ska sluta äta godis osv...
får se hur jag ska lägga upp mitt löfte. jag tror inte jag ska ha ett årslöfte utan att först bli bättre på att bl a träna och äta mindre osunt. jag tror jag ska kalla det mitt nyårslöfte. så kanske jag får en nyårs kick och börjar träna massa. åå vi får hoppas på detta :0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0