hemma kväll

vi har haft en lugn dag. underbart att inte stressa runt. vi fick ätit och fikat med werran på la caza. kosligt att komma på besök på la caza. (werran o carins jobb)
sen va vi en snabb tur på klockmaster och jag har äntligen valt ut en fin klocka som passar mig. klara ska beställa den så jag får den innan jag drar tillbaka till oslo. det blir en adidas klocka. svart/silvrig. 
                                        
sen har jag städat källaren. tänkte att jag får vara lite snäll mot mamma. martina lagade maten. ikväll gjorde vi ett prov recept som vi tänkte ha till nyår. smördeg inlindad fläskfele med bacon,svamp,. super gott!
                                                
                                        
 i morgon är det dags för oss att träffa åke(werrans hund ). sen ska vi träffa carin och även ida. så det blir en bra dag.fika och massa skvaller och lite shopping. FÅR INTE GLÖMMA SYSTEMET, DET ÄR ETT MÅSTE!!



                                    
                                      
underbara vänner :0)

nu ska jag,tina, mamma o pappa se på wallander filmen.
ha de på bade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0