gott & blandat

igår va jag o tina i halmstad med pappa och vi fick köpt oss en Lcd tv.. sjukt gott ska det bli. det dröjer dok till februari innan vi får den. vi orkar liksom inte ta den på bussen upp till oslo.. hade blivit lite tungt + att den hade nog inte vart kvar när vi väl va framme. tryggare att mamma o pappa kommer med den i feb när pernillar har fött.
sen efter halmstad så stoppade vi på laxbutiken och åt med karin.martina och karin jobbade ihop på laxbutiken för många år sedan. så vi brukar ta åtbesök där varje jul. väldigt mysigt har det blivit. åk dit och ät, super gott. jag åt laxsoppan. skit gott!! sen åt vi laxbakelse. mumsfilibaba.

                 
                    
sen glömde jag att vi va på harrys i lördagskväll. vi va där med tess som oxå bor i oslo.
denna gången tog jag inte tigerwoken. nu blev det kyckling och potatisgratäng och det ångrar jag inte, även tess åt det. martina smaska i sig planksteck.



igår kväll så hade vi ännu en familje kväll. myspys!
vi åt ännu en gång väldigt go mat. det är gott att vara hemma och bli bjuden på go mat av mamma o pappa.
vi fick ett idol spel av richard o klara. vi sjung lite igår.. tindra blev super star :0)


                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0